نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی پیامی از کلیه کارکنان این سازمان اعم از معاونین، مدیران کل، روسای ادارات، کارشناسان، متولیان، واقفان، اعضای هیئت امنا ، خادمان و ... به جهت اجرای برنامه های هفته وقف تقدیر کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این پیام آورده است :
 
خداوند سبحان را شاکریم که توفیق تلاش و خدمت رسانی به یکی از احکام متعالی اسلام را به ما عطا فرموده تا علاوه بر بهره مندی از این باقیات الصالحات اخروی، شاهد بهره گیری از آن در زندگی دنیوی نیز باشیم.
 
با عنایت به برگزاری باشکوه، مجموعه گسترده برنامه های هفته وقف و تلاش ستودنی و بی وقفه خانواده بزرگ اوقاف در سراسر کشور، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ وقف و آشنایی اقشار مختلف جامعه با این سنت حسنه الهی و نهادینه سازی شعار «همه واقف باشیم»، بدین وسیله از همت جهادی کلیه همکاران عزیز در جای جای میهن اسلامی اعم از معاونین، مدیران کل، روسای ادارات، کارشناسان، متولیان، واقفان، اعضای هیئت امنا، خادمان و ... به واسطه خلق حماسه ای دیگر در کارنامه درخشان سازمان تقدیر و تشکر می گردد.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.
/2759/